جشنواره غذا

آشپزی یکی از مهم‌ترین مشاغلی است که در صورت توجه به آن می‌تواند به یکی از مشاغل خانگی پردرآمد تبدیل شود. شغلی برای بانوانی که تمایل دارند در منزل برای خود کسب‌وکاری داشته باشند تا بتوانند از این طریق برای خود و خانواده‌شان درآمدی ایجاد کنند.

در راستای حمایت از مشاغل خانگی و همچنین شناسانی زنان سرپرست خانوار، بنیاد حرکت انسانی مسابقه‌ای با عنوان جشنواره غذا در بهمن ماه هزار و سیصد و نود و هشت ترتیب داد تا بستری برای توانمندسازی بانوان منطقه‌ی طرق مشهد ایجاد کند.

جشنواره غذا

در این مسابقه که صد نفر از خانم‌ها شرکت کرده‌اند، در دو بخش آزاد و سنتی و محلی لذیذترین غذایی را که می‌توانستند طبخ کنند ارائه کردند و در طی داوری توسط اساتید آشپزی مشهد 8 نفر از بهترین‌ها انتخاب شدند.

در طی این استقبال بی‌نظیر که حتی فراتر از انتظار ما بود غذاهایی مثل ماهی شکم‌پر، قرمه‌سبزی، انواع مختلف فسنجان، انواع مختلف ته‌چین و حتی غذاهای فست‌فودی مثل پیتزا نیز ارائه شد.

جشنواره غذا

به تمامی صد نفر شرکت کننده کارت هدیه‌ای به پاس حضورشان تقدیم شد و 8 نفر برگزیده روز بعد از مسابقه اولین سفارش خودشان را دریافت کردند.

لقمه‌ی مهربانی

نکته جالب توجه این بود که تمامی غذاهایی که در این مراسم برگزار شد، با برچسب لقمه‌ی مهربانی بسته‌بندی و به خیریه امام رضا منطقه‌ی طرق اهدا شد  تا علاوه بر اینکه مسابقه برگزار شود برای وعده‌ای هم که شده، فردی غذای لذیذ و دلچسبی میل کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *